October 16, 2006

嫁娶


(第一次正式的所謂髮型設計,其他照片,可在朋友那個網頁看到)

這個月打後,都是結婚的熱門日子,我又剛收到同事下月初的喜帖。 光是做人情已覺肉痛。

上星期六,第一次正式幫同事化個姐妹化妝,並膽粗粗一口答應幫她搞妥那個姐妹髮型。幸好在多年的打扮經驗及偷師下,總算魚目混珠地過了骨。全程花了兩個多小時,但完事後已覺死了好多細胞,自己也變成滿面油光,花容也失色不少,立即幻想如果將來可以接新娘化妝,還要花多少的功夫,死多少細胞呢。

4 comments:

zz............. said...

不如我將你條link放上我個blog啦, 好無呀, 包你有推動力呀!
個髮型又幾勁喎.

BBQ said...

嘩, 我寫d嘢咁x悶, 你唔好害人啦。

zz............. said...

我真係日日唻睇幾均喎!

BBQ said...

咁唯有講句多謝支持囉。