November 17, 2011

記下。最後發給你的片言...

親愛的,

這張leaflet的顏色正好真切地代表著這刻的心情。

雖然, 我們也許之後還會繼續見面, 雖然, 我們也只是相隔了數個街口的距離, 但我心裏明白, 告別之後, 很多事情都不會一樣了。

我不知道你如何看待這幾年裏我們一起走過的日子, 那些互相扶持的交往, 於我, 即使那是個錯誤的開始, 仍然珍惜一點一滴的美好時光。

無論如何, 如昨天說的, 我會let go的, 因為我知道陰天之後陽光總會再次降臨。

大家一起努力。我知道很快就會為你尋找到理想而感到快樂。

祝好

love

1 comment:

Anonymous said...

I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

My web page rx7 veilside for sale