August 25, 2008

知足 - 五月天

">
Not only the "Fever" is a good song, if you will visit here again, this is one of my favourite song too. Chinese (in particular Mandarin) song is sometime very touching too.

(To listen this Youtube song, you have to pause the Project play list for a while)

2 comments:

Anonymous said...

我超愛的一首歌,阿信的詞無敵!
《溫柔》都好正。
《人生海海》是我失意時的點唱。
《倔強》是我的寫照。
還有……好多好多好歌。

BBQ said...

我原意是與我的朋友仔分享這首歌,但一如所料他對這歌沒有太大的感覺。

或者音樂或任何文章都一樣,你要對當中的含義有一定程度的共嗚才會特別有感覺,它才能觸動你的神經線吧。

abby,多得你的介紹哩,我才會多聽了他們的歌。